„Tiszta sár és takony minden”, kommentálta szokásosan tömören a szombat estébe nyúló utolsó két szakaszt Wirtmann Ferenc – mindezt ugyancsak immár szokásosnak nevezhetően a pillanatnyi dobogó tetején, hiszen ahogy a korábbi haton, így a második treforti és pécsváradi körben sem tudott senki nála gyorsabban célba érni. Ezzel a szombat estét csaknem hatperces előnnyel zárta legnagyobb üldözője, a mindkét esti gyorson közvetlenül mögött célba érő Opel Kadettel érkező Lévai, Schweighardt kettős előtt.
A Historic nyílt nemzetközi bajnoki értékelésben e két gyorson Gaálék, illetve a svéd Norrgardék osztoztak egyszer-egyszer a 3. helyen. Ám az élmezőny négyesének sorrendje ugyancsak hosszú ideje nem változott, így a vasárnap reggelt Wirtmann, Lévai, Helin, Gaál sorrendben várhatták a pilóták (utóbbiak ugyancsak egyöntetűen a sáros, estére még inkább csúszóssá váló pályákra panaszkodva a stopban).
A HobbyCarban Szabó Laciék hiába nyerték az első öt gyorsot, ezután búcsúra kényszerültek, az utolsó három gyorsot pedig három különböző páros teljesítette a leggyorsabban: Orfű2-t a Fehérvári, Bencsik (Subaru Legacy), Trefort2-t a Csomor, Patai (Lada VFTS), Pécsvárad2-t pedig a Veréb, Papp (Lada VFTS) páros.
Historic, összetett eredmény a 8. gyorsasági után, nyílt nemzetközi (INT.) értékelés
Képünkön az A-kategóriát egyeül képviselő, a nemzetközi értékelésben még épp a sor végére érő finn Anttalainen, Rosberg kettős és a Skoda Felicia Super.
(Eredmények és idézetek a pilótáktól: rallylive.hu)