Historic: Lévai Nyárásvölgynél érzett rá a tempóra

Ugyan amire beért a szervizparkba a Historic mezőnye, már a nap is előbújt, de a korábbi eső miatt csúszósak voltak a pályák, így a tapasztaltabb pilóták számára is embert próbáló feladatnak számított úton tartani az autókat. A hatodik gyors után magabiztos előnnyel vezeti a Historic Eb tabelláját a Wirtmann, Barna páros, amely így magabiztosan vághat neki a szombati utolsó három (Árpádtető kétszer, közte Bakonya) gyorsnak. - Vizesebb volt a pálya, mint korábban, jobban is csúszott, de elég nagy az előnyünk ahhoz, hogy ne kelljen sietnem a továbbiakban – mondta a szervizparkban Wirtmann Ferenc. 6 Lévai Hist Az Opel Kadettel versenyző Lévai Ferenc (képünkön) elmondása szerint elrontotta az orfűi gyorsaságit, de Nyárásvölgynél nagyon ráérzett a tempóra, így magához képest javítani tudott. Szerinte ilyen időjárási körülmények között a tapasztaltabb pilótáknak is embert próbáló feladat célba érni. A Wartburggal rajthoz álló Királyvári Gábor szerint másodjára jobb volt végigmenni a szakaszokon, ha javulnak az útviszonyok, még akár jobb időket is tudnak menni. A finn Norrgård Sverre és navigátora, Reeta Hämäläinen jól érzik magukat Magyarországon, a nyárásvölgyi szakasz volt a kedvencük eddig. - Bizakodva várjuk a folytatást, remélem, hogy sikerült megjavítani az önindítót. A treforti szakasz kicsit dobálós, modernebb autókkal biztos, hogy élvezetesebb lehet végigmenni rajta. Nagyon várjuk a folytatást – mondta a fiatal navigátorhölgy. Födő Imre a Ladával lecsúszott az útról, ráadásul az autó generátora és a szervója is sérült. - Lecsúsztam a fűre, aztán bementünk a sárba, aggódtam, hogy nem tudunk kijönni és elsüllyedünk. Remélem, hogy a következő gyorsokon tudunk javítani. Historic, összetett eredmény a 6. gyorsasági után, nyílt nemzetközi (INT.) értékelés
1. Wirtmann Ferenc - Barna György #1 Ford Escort MK 2 D3 1:16:49.3
2. Lévai Ferenc - Schweighardt Gábor #6 Opel Kadett C GT/E D3 1:21:26.8
3. Helin Stefan SWE - Lindholm Roger SWE #7 Opel Ascona A C3 1:21:46.0
4. Gaál Ádám - Kalapács Kornél #9 Opel Ascona B D3 1:22:16.4
5. Parisi Antonio - D Angelo Giuseppe #5 Porsche 911 S B4 1:24:25.0
6. Norrgǻrd Sverre FIN - Hämäläinen Reeta FIN #4 BMW 2002 ti B4 1:25:18.3
7. 8. Partanen Aaro FIN - Anni Villikka FIN #8 Datsun 1600 SSS C2 1:31:56.2
8. 7. Hyvärinen Jari - Hyvärinen Risto FIN #11 Volvo 242 GL D4 1:32:45.8
9. Heikkilä Lauri FIN - Okker Jorma FIN #10 Lancia Fulvia 1,6 HF C2 1:36:32.8 30.0
10. Anttalainen Pekka FIN - Rosberg Pirjo FIN #12 Skoda Felicia Super A2 1:39:17.8 10.0
(Eredmények: rallylive.hu)  
Mecsek Rallye - szponzorok Mecsek Rallye - szponzorok
AQUAPROFIT