Ugyan amire beért a szervizparkba a Historic mezőnye, már a nap is előbújt, de a korábbi eső miatt csúszósak voltak a pályák, így a tapasztaltabb pilóták számára is embert próbáló feladatnak számított úton tartani az autókat.
A hatodik gyors után magabiztos előnnyel vezeti a Historic Eb tabelláját a Wirtmann, Barna páros, amely így magabiztosan vághat neki a szombati utolsó három (Árpádtető kétszer, közte Bakonya) gyorsnak.
- Vizesebb volt a pálya, mint korábban, jobban is csúszott, de elég nagy az előnyünk ahhoz, hogy ne kelljen sietnem a továbbiakban – mondta a szervizparkban Wirtmann Ferenc.

Az Opel Kadettel versenyző Lévai Ferenc
(képünkön) elmondása szerint elrontotta az orfűi gyorsaságit, de Nyárásvölgynél nagyon ráérzett a tempóra, így magához képest javítani tudott. Szerinte ilyen időjárási körülmények között a tapasztaltabb pilótáknak is embert próbáló feladat célba érni.
A Wartburggal rajthoz álló Királyvári Gábor szerint másodjára jobb volt végigmenni a szakaszokon, ha javulnak az útviszonyok, még akár jobb időket is tudnak menni.
A finn Norrgård Sverre és navigátora, Reeta Hämäläinen jól érzik magukat Magyarországon, a nyárásvölgyi szakasz volt a kedvencük eddig.
- Bizakodva várjuk a folytatást, remélem, hogy sikerült megjavítani az önindítót. A treforti szakasz kicsit dobálós, modernebb autókkal biztos, hogy élvezetesebb lehet végigmenni rajta. Nagyon várjuk a folytatást – mondta a fiatal navigátorhölgy.
Födő Imre a Ladával lecsúszott az útról, ráadásul az autó generátora és a szervója is sérült.
- Lecsúsztam a fűre, aztán bementünk a sárba, aggódtam, hogy nem tudunk kijönni és elsüllyedünk. Remélem, hogy a következő gyorsokon tudunk javítani.
Historic, összetett eredmény a 6. gyorsasági után, nyílt nemzetközi (INT.) értékelés
(Eredmények: rallylive.hu)