„Jót pihenünk, aztán holnap újult erővel vágunk neki’, búcsúzott még a Historic-mezőnyben abszolút 3. (az FIA-értékelésben 1.) időt autózó Wirtmann Ferenc péntek este a prológtól…

…Aztán szombat reggelre úgy tűnt, valóban jól kialudták magukat és frissen ébredtek, hiszen rögtön Nyárásvölgyben, majd a 28 kilométeres orfűi körgyorson sem találtak legyőzőre. Illetve, két VFTS ugyan majd’ fél perccel jobb idővel jött le a nyitószakaszon, ám ők a Hobbycar kategória résztvevőiként kissé más autóval érkeztek... És persze a csúszós, síkos, latyakos, olykor ködös terepen a ladások közismert bevállalósabb stílusa is hozzájárulhatott az előnyhöz. Ám az FIA-, azaz Európa-bajnoki értékelésben természetesen Wirtmannék ideje volt a legjobb az első két gyorson. Annak ellenére, hogy a pilóta az első kör végén arra panaszkodott, hogy fáj a keze, mert letört a váltókar gombja…
Mögöttük Nyárásvölgynél Gaál Ádámék
(képünkön), míg Orfűn Lévai Ferencék; a 3. helyen pedig mindkétszer a svéd Helinék érkeztek célba egy Opel Asconával.
Historic, 1. gyorsasági, Nyárásvölgy, nyílt nemzetközi (INT.) értékelés, az élmezőny
Historic, 2. gyorsasági, Orfű, nyílt nemzetközi (INT.) értékelés, az élmezőny
(Eredmények: rallylive.hu)
A bevállalós VFTS-ek vitték a prímet Nyárásvölgyben
„Jót pihenünk, aztán holnap újult erővel vágunk neki’, búcsúzott még a Historic-mezőnyben abszolút 3. (az FIA-értékelésben 1.) időt autózó Wirtmann Ferenc péntek este a prológtól…
…Aztán szombat reggelre úgy tűnt, valóban jól kialudták magukat és frissen ébredtek, hiszen rögtön Nyárásvölgyben, majd a 28 kilométeres orfűi körgyorson sem találtak legyőzőre. Illetve, két VFTS ugyan majd’ fél perccel jobb idővel jött le a nyitószakaszon, ám ők a Hobbycar kategória résztvevőiként kissé más autóval jöttek. És persze a csúszós, síkos, latyakos, olykor ködös terepen a ladások közismert bevállalósabb stílusa is hozzájárulhatott az előnyhöz. Vagyis, az FIA-, azaz Európa-bajnoki értékelésben természetesen Wirtmannék ideje volt a legjobb az első két gyorson. Annak ellenére, hogy a pilóta az első kör végén arra panaszkodott, hogy fáj a keze, mert letört a váltókar gombja…
Mögöttük Nyárásvölgynél Gaál Ádámék, míg Orfűnn Lévai Ferencék; a 3. helyen pedig mindkétszer a svéd Helinék érkeztek célba egy Opel Asconával.
Historic, 1. gyorsasági, Nyárásvölgy, nyílt nemzetközi (INT.) értékelés, az élmezőny
(Eredmények: rallylive.hu)
Historic, 2. gyorsasági, Orfű, nyílt nemzetközi (INT.) értékelés, az élmezőny
(Eredmények: rallylive.hu)