Megforgás és leesés az útról (Kronome Ákos), elszállt benzinnyomás (Tőzsér Áron), eltört féltengely (Baumgartner testvérek) és lengőkar (Rafael Tamás), árokjárás (Herczig Norbert), kitörött kerék (Spitzmüller Csaba) és motorhiba (Szvatek Zsolt)… egyszóval a rali rémeinek számító hibák szinte mindegyike előfordult az autókon már az első két szombat reggeli gyorson. Hogy az időjárásról, azaz az éjszakai eső utáni sáros, latyakos, csúszós utak, illetve a mezőny végét ismét elérő zápor kellemetlenségeiről, azaz a gumiválasztási mizériáról már ne is beszéljünk. A mezőny tehát kezdett korán fogyatkozni, az első búcsúzók sorában találtuk a már magyar bajnok Herczig Norbertéket is a Felicia KitCarral
(képünkön), így Orfű után már csak 39-en maradtak versenyben a reggel rajtoló 48-ból az ORB-mezőnyben.

Érdekesség, hogy Nyárásvölgyben az egy másodperces előnnyel célba érkező Hadik András mögött ifj. Tóth János és Kazár Miklós, vagyis az ob dobogós helyiért harcoló két pilóta tizedre azonos időt autózott, mögöttük Ollék már jelentősebben lemaradva jöttek be. Orfűn nagyot változott a helyzet, Kazár csaknem 13 másodpercet kapott Janikától, ám kettejük közé még félúton Hadik András is be tudott ékelődni.
ORB, 1. gyorsasági, Nyárásvölgy, az élmezőny
ORB, 2. gyorsasági, Orfű, az élmezőny
(Eredmények: www.rallylive.hu)