Pedig a dolgukat nem könnyítette meg, hogy míg a Historic-mezőny még verőfényes napsütésben kerülgette a járdaszegélyeket és gumilassítókat a hatalmas parkolóban, addig az ORB/ORC-pilótákra szép lassan ráborult s sötétség; a fordított rajtsorrend miatt pedig éppen a leggyorsabbak csúsztak bele leginkább az "éjszakába".
A legkevesebb időre végül a Turán frigyes, Bagaméri László párosnak volt szüksége a technikás pályán a célba éréshez, őket az első tízben az alábbi sorrendben követték a többiek.
1. | Turán Frigyes - Bagaméri László #1 Ford Fiesta R5 | ![]() |
2 | 1:08.2 | 52.8 | |
2. | Velenczei Ádám - Szedő Csaba #5 Skoda Fabia R5 | ![]() |
2 | 1:09.2 | +1.0 +1.0 | 52.0 1.00 |
3. | Vincze Ferenc - Igor Bacigál #2 Skoda Fabia | ![]() |
2 | 1:09.9 | +1.7 +0.7 | 51.5 1.70 |
4. | Bodolai László - Popovics László #6 Ford Fiesta R5 | ![]() |
2 | 1:10.8 | +2.6 +0.9 | 50.8 2.60 |
5. | Kazár Miklós - Tóth Zsolt #3 Skoda Fabia R5 | ![]() |
2 | 1:11.0 | +2.8 +0.2 | 50.7 2.80 |
6. | Hadik András - Deák Attila #4 Ford Fiesta R5 | ![]() |
2 | 1:11.3 | +3.1 +0.3 | 50.5 3.10 |
7. | Ranga Péter - Holczer Dániel #11 Skoda Fabia R5 | ![]() |
2 | 1:11.4 | +3.2 +0.1 | 50.4 3.20 |
8. | Trencsényi József - Verba Gábor #9 Skoda Fabia R5 | ![]() |
2 | 1:11.7 | +3.5 +0.3 | 50.2 3.50 |
= | Balogh János - Czakó-Budai Annamária #7 Skoda Fabia R5 | ![]() |
2 | 1:11.7 | +3.5 | 50.2 3.50 |
10. | Lovász Pál - Kürti Tamás #10 Hyundai i20 R5 | ![]() |
2 | 1:12.6 | +4.4 +0.9 | 49.6 4.40 |