Historic: Lévai Nyárásvölgynél érzett rá a tempóra

Ugyan amire beért a szervizparkba a Historic mezőnye, már a nap is előbújt, de a korábbi eső miatt csúszósak voltak a pályák, így a tapasztaltabb pilóták számára is embert próbáló feladatnak számított úton tartani az autókat.

A hatodik gyors után magabiztos előnnyel vezeti a Historic Eb tabelláját a Wirtmann, Barna páros, amely így magabiztosan vághat neki a szombati utolsó három (Árpádtető kétszer, közte Bakonya) gyorsnak.

– Vizesebb volt a pálya, mint korábban, jobban is csúszott, de elég nagy az előnyünk ahhoz, hogy ne kelljen sietnem a továbbiakban – mondta a szervizparkban Wirtmann Ferenc.

6 Lévai Hist

Az Opel Kadettel versenyző Lévai Ferenc (képünkön) elmondása szerint elrontotta az orfűi gyorsaságit, de Nyárásvölgynél nagyon ráérzett a tempóra, így magához képest javítani tudott. Szerinte ilyen időjárási körülmények között a tapasztaltabb pilótáknak is embert próbáló feladat célba érni.

A Wartburggal rajthoz álló Királyvári Gábor szerint másodjára jobb volt végigmenni a szakaszokon, ha javulnak az útviszonyok, még akár jobb időket is tudnak menni.

A finn Norrgård Sverre és navigátora, Reeta Hämäläinen jól érzik magukat Magyarországon, a nyárásvölgyi szakasz volt a kedvencük eddig.

– Bizakodva várjuk a folytatást, remélem, hogy sikerült megjavítani az önindítót. A treforti szakasz kicsit dobálós, modernebb autókkal biztos, hogy élvezetesebb lehet végigmenni rajta. Nagyon várjuk a folytatást – mondta a fiatal navigátorhölgy.

Födő Imre a Ladával lecsúszott az útról, ráadásul az autó generátora és a szervója is sérült.

– Lecsúsztam a fűre, aztán bementünk a sárba, aggódtam, hogy nem tudunk kijönni és elsüllyedünk. Remélem, hogy a következő gyorsokon tudunk javítani.

Historic, összetett eredmény a 6. gyorsasági után, nyílt nemzetközi (INT.) értékelés

1. Wirtmann Ferenc – Barna György
#1 Ford Escort MK 2
D3 1:16:49.3
2. Lévai Ferenc – Schweighardt Gábor
#6 Opel Kadett C GT/E
D3 1:21:26.8
3. Helin Stefan SWE – Lindholm Roger SWE
#7 Opel Ascona A
C3 1:21:46.0
4. Gaál Ádám – Kalapács Kornél
#9 Opel Ascona B
D3 1:22:16.4
5. Parisi Antonio – D Angelo Giuseppe
#5 Porsche 911 S
B4 1:24:25.0
6. Norrgǻrd Sverre FIN – Hämäläinen Reeta FIN
#4 BMW 2002 ti
B4 1:25:18.3
7.
8.
Partanen Aaro FIN – Anni Villikka FIN
#8 Datsun 1600 SSS
C2 1:31:56.2
8.
7.
Hyvärinen Jari – Hyvärinen Risto FIN
#11 Volvo 242 GL
D4 1:32:45.8
9. Heikkilä Lauri FIN – Okker Jorma FIN
#10 Lancia Fulvia 1,6 HF
C2 1:36:32.8
30.0
10. Anttalainen Pekka FIN – Rosberg Pirjo FIN
#12 Skoda Felicia Super
A2 1:39:17.8
10.0

(Eredmények: rallylive.hu)

 

Mecsek Rallye - szponzorok Mecsek Rallye - szponzorok
AQUAPROFIT